Skip to content

kelly.

januari 9, 2007

blijkbaar was het plaatsen van de vreemdste zoekwoorden in m’n rechterbalk een foute keuze.
heb nl. vandaag (en eigenlijk al sinds enkele dagen) zo’n honderd bezoekers gehad met de zoekwoorden: “kelly pfaff naakt”.
(en door dit hier te typen krijg ik er waarschijnlijk nog meer… soit)
kortom: op deze site staan géén naaktfoto’s van kelly.
en naar mijn weten heeft kelly nooit naakt geposeerd, enkel hier en daar wat sexy foto’s voor magazine’s als “ché”, “maxim” of “p”.
je zal haar dus hier niet vinden, en ook niet elders, o gij wilde surfer.
ik kan u desnoods de gegevens van sam gooris geven (sam.gooris@hotmail.com), misschien kan hij u verderhelpen.

deze site gaat over “stuffonwalls”. leuke foto’s van dingen op muren, doorspekt met een vleugje van m’n levenswandel.
kortom, een “blog”.

met mijn excuses voor het plaatsen van de woorden kelly en n**** in één zin.
en het, voor u, daarbijvolgend, nutteloos geklik.
al hoop ik ten zeerste dat ik toch één van de vele surfers/zoekers/borstminnende medemensen, heb plezierd met deze webstek.

voor al uw moeite:

foto van: www.vak-artiestenbureau.be

14 reacties leave one →
  1. januari 9, 2007 2:40 pm

    ik was eigenlijk ‘sam gooris naakt’ aan het zoeken

  2. januari 9, 2007 3:53 pm

    die foto’s zijn voor eigen gebruik. excuus.

  3. februari 4, 2007 10:20 pm

    Ik dacht aan Kelly van married with childeren en ik kon deze schone kelly pfaff niet eens. Het is inderdaad zo dat wanneer je mooie trefwoorden gebruikt het bijdraagt aan een hoger bezoekers aantal. Suc7 verder en hopelijk van je morgen niet te hard naar beneden uit de top honderd.

  4. anas permalink
    februari 21, 2007 11:57 am

    hoi kelly pfaff alles goed mag ik jou email weeten

  5. februari 21, 2007 3:52 pm

    dat zou wel eens heel simpel kunnen zijn… een gokje: kelly.pfaff@skynet.be of misschien k.pfaff@skynet.be. veel succes.

  6. februari 23, 2007 3:40 pm

    hoi kelly mag ik je msn e-mail weten
    ik zit net te denken eigenlijk wil ik wel bij jullie wonen maar…
    och, laat maar doe je de groeten van Jeffrey aan iedereen DOEI

  7. februari 26, 2007 10:16 pm

    kelly pfaff daar staan wij mannen in nederland van paf,wat is dat toch een schone belgische madam ,hadden we er hier ook maar een paar zo loslopen…………de groetjes buren .

  8. februari 27, 2007 12:23 am

    er komen elke dag zo’n 100 mensen op deze blog terecht via het zoekwoord “kelly pfaff” (en eerder minder aangename aanverwanten)

    maar, tot nader order moet ik hen allemaal groot gelijk geven.
    prachtige dame.

  9. december 18, 2007 9:29 pm

    HAHA!!! Als je op zo’n manier aan “hits” moet komen….
    Inplaats dat je nou gewoon een VETTE site maakt die iedereen “wilt” bezoeken!!!

    Ik hoop dat je blij bent met je 100derden bezoekers voor jan LUL!

  10. december 18, 2007 9:32 pm

    zet t op je site dan lullo

  11. januari 10, 2008 6:35 pm

    arme richard.
    mijn excuses dat ik uw zoektocht naar naaktfoto’s van vrouwen verstoorde met volzinnen.
    werkelijk. excuus.
    en, trouwens: leve carla bruni ook meteen!

  12. van wynsberghe sandy permalink
    februari 24, 2008 12:46 am

    beste, ben uitbater van een pub gelegen te maldegem genaamd de .
    op negen mei houden wij te maldegem kroegentochten had graag eens vernomen als sam gooris nog vrij was voor een optreden op 09/05/’08
    contakt persoon van wynsberghe sandy
    gsm: 0495/35.28.85

  13. maart 12, 2012 11:17 pm

    Kelly Pfaff nakkt?!?! Dat is nog eens een kop die mensen trekt naar je blog!

Trackbacks

  1. links for 2007-02-02 at blog.forret.com

Geef een reactie

