Skip to content

de échte “Postbus X”.

april 19, 2009

Wegens onverklaarbare redenen heb ik mijn hofstee verplaatst van Centrum Brussel – Hoofdstad van de Wereldvrede, naar het landelijke Itterbeek. En die laatste is meteen ook een deelgemeente van het gegeven “Groot Dilbeek”.

In mijn jonge levensjaren was het vooral Merlina en bijhorende Pol daarvan die mijn wereldbeeld teisterden.
Een tijd geleden ontdekte ik, mede dankzij brarno, dat het postkantoor van dat andere televisieprogramma “Postbus X“, eigenlijk gewoon keihard het postkantoor van Dilbeek is.

Jawel: ik woon dus, vlakbij, het postkantoor van Posbus X.

Blijheid alom dus, toen ik vrijdag jongstleden een aangetekende brief moest versturen.
Zie foto – juicht & jubelt.

One Comment leave one →
  1. april 20, 2009 10:28 pm

    Al eens rond de vijver aan het gemeentehuis gaan wandelen? Yep, Dilbeek speelt een hoofdrol in “Ravenburg”..

Geef een reactie

