Spring naar inhoud

rottend stuff.

februari 1, 2007

als je dingen érg lang laat liggen.
krijgen ze nieuwe, andere gedaantes.
gedaantes die soms verafschuwen.
soms verborgen schoonheid tonen.

met dank aan s.a.h., de schimmelgek.

NIEUW OP DEZE BLOG:
rottend stuff, elke dag verse schimmel.
rechtsboven vind je
de knop.

meer?….


2 reacties leave one →
  1. februari 2, 2007 6:17 am

    Een zekere schoonheid toch? Je gevonden via vriendin en ex-collega BirdOnAWire en ik blijf je lezen…

  2. februari 2, 2007 5:12 pm

    Heb nog beeldjes geschoten voor je site, geen rottende dingen, maar wie weet: heb mijn teen ferm tot bloeden gebracht vandaag (teenslippers zijn niet geschikt voor strompelende oudjes als ik), als dat begint te rotten krijg je zeker een foto! Voorlopig heb ik enkel tragikomische dingen, enfin hou je mailbox in het oog de komende dagen (als de internetgoden me gunstig gezind zijn toch). A.

Plaats een reactie